Ostatnio mieliśmy okazję poznać Agatę Tchórz, jedną z inicjatorek projektu Nasimistrzowie.pl. Jest to multimedialna, profesjonalna platforma internetowa, której głównym celem jest ożywienie rynku umów sponsorskich i ułatwienie relacji sportowiec - sponsor. Według nas to świetna inicjatywa, dlatego postanowiliśmy przybliżyć Wam ten projekt. Zapraszamy do przeczytania i wsparcia Nasimistrzowie.pl (klik → http://nasimistrzowie.pl/)

1)
W jakim celu powstała/funkcjonuje firma i jakie potrzeby
rynku/konsumentów zabezpiecza?
Misja: Zbliżenie 3 podmiotów: kibiców, sportowców i sponsorów. Ułatwienie sportowcom pozyskanie Sponsora a Sponsorom wybór sportowca, który stanie się ‘twarzą” firmy.
Cele Główne:
- Jednoczenie środowiska sportowego
- Budowanie rynku marketingu sportowego
- Ukazanie głosu sportowców w ważnych dla nich sprawach istotnego dla kibiców
- Stworzenie zasad współpracy na linii zawodnik-sponsor; połączenie zawodników ze sponsorami na zasadzie obopólnego wsparcia, dzięki czemu obie strony będą mogły osiągnąć korzyści:
- ZAWODNIK – skupia się na treningu, higienicznym stylu życia i osiaganiu jak najlepszych wyników sportowych.
- SPONSOR – dzięki współpracy ze sportowcem zyskuje nową grupę odbiorców, marka staje się rozpoznawalna, a co za tym idzie zwiększają się przychody finansowe danego sponsora; dzięki zaangażowaniu w sport marka jest postrzegana jako bardziej pożądana i atrakcyjna dla potencjalnych jej konsumentów
- Uświadomienie społeczeństwa, że każdy może rozpocząć swoją przygodę ze sportem i rozwijać się w kierunku sportu kwalifikowanego. Jak również każdy może wspierać polskich zawodników.
- Poprawienie sytuacji polskiego sportu
Cele pośrednie:
- Promocja zawodników – wykreowanie sportowców na osoby rozpoznawalne w społeczeństwie, szanowane, cieszące się dużym uznaniem i aprobatą kibiców,
- Zmniejszenie obciążenia fizycznego i psychicznego zawodników, którzy oprócz treningów i kariery sportowej muszą myśleć o zabezpieczeniu swojej przyszłości (pracy)
- Nauka oraz pomoc w rozwijaniu kariery zawodniczej przez sportowców
- Zmniejszenie odsetku otyłych dzieci w naszym kraju
- Propagowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród Polaków
- Przybliżenie wielkiego sportu każdemu, kto będzie chciał zaangażować się we współpracę z platformą nasimistrzowie.pl.
Ogólnopolski,
interdyscyplinarny projekt łączący sponsorów i kibiców z
najlepszymi zawodnikami w kraju. Baza polskich sportowców i
dyscyplin sportowych, firm, przedsiębiorstw, osób prywatnych,
mediów. Na platformie będą przedstawiane wizytówki naszych
reprezentantów (największe osiągnięcia, krótki życiorys, wiek
oraz klub który reprezentują). Znajdą się tam wzory umów
sponsorskich, darowizn itp. dostępne dla wszystkich zainteresowanych
do pobrania. Na platformie potencjalni sponsorzy (i nie tylko) będą
mogli bez problemu wyszukać ulubionego sportowca, według wybranej
dyscypliny lub miasta, które reprezentuje, co z pewnością zbliży
sportowców i sponsorów. W efekcie sportowcy, nie tylko będą mogli
skupić się na treningu, nie martwiąc się o byt, ale również
dzięki większej rozpoznawalności, poczują wsparcie ze strony
rodaków. Ogromnym atutem strony będą publikowane felietony i
wywiady oraz artykuły redagowanie przez „mistrzów sporu”. To
jedyny taki portal w kraju, gdzie zamieszczane będą informacje „z
pierwszej ręki” odnośnie zawodów, kariery zawodniczej,
treningów, żywienia, czy bieżących przemyśleń najlepszych
zawodników w Polsce. Z pewnością przybliży to kibiców do
sportowców.
2)
W jaki sposób przedsiębiorstwo może zaspokoić potrzeby
potencjalnych klientów?
Www.nasimistrzowie.pl pomogą w promocji poszczególnych zawodników oraz dyscyplin. Sponsorom wskażą drogę doboru odpowiedniego sportowca do inwestycji oraz stworzą strategię marketingową, a kibicom przybliża sylwetki najlepszych zawodników w kraju.
Chcielibyśmy uaktywnić rynek sponsoringowy w Polsce. Dzięki temu możemy poprawić sytuację polskich sportowców.
Zadania, które stawiamy przed sobą:
Www.nasimistrzowie.pl pomogą w promocji poszczególnych zawodników oraz dyscyplin. Sponsorom wskażą drogę doboru odpowiedniego sportowca do inwestycji oraz stworzą strategię marketingową, a kibicom przybliża sylwetki najlepszych zawodników w kraju.
Chcielibyśmy uaktywnić rynek sponsoringowy w Polsce. Dzięki temu możemy poprawić sytuację polskich sportowców.
Zadania, które stawiamy przed sobą:
- Trafne prowadzenie firm/sponsorów w zakresie wykorzystania marketingu sportowego,
- Wprowadzenie standardów współpracy sponsor-zawodnik w tym: umów sponsorskich, darowizn itp.,
- Ukazanie sylwetek najlepszych polskich sportowców, w tym także paraolimpijczyków – każdy z zawodników będzie miał przygotowaną, „szytą na miarę” wizytówkę swojej osoby, która będzie zawierała:
- Imię i nazwisko sportowca,
- Dyscyplinę sportu,
- Zdjęcie sportowca,
- Krótki opis osoby – notka biograficzna,
- Przedstawione największe osiągnięcia sportowe,
- Poglądowa kalkulacja zysków dla potencjalnego sponsora z inwestycji w danego zawodnika;
- Zaprezentowanie różnych dyscyplin sportowych – promowanie sportu, zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej
- Umieszczanie aktualnych kalendarzy imprez wszystkich współpracujących dyscyplin sportowych (podlinkowane strony poszczególnych związków sportowych) – każdy będzie mógł uzyska
- informację o najbliższych zawodach sportowych.
- Zgromadzenie w jednym miejscu sponsorzy, którzy czynnie angażują się w sport, wspierają sportowców, współpracują z nimi,
Z punktu widzenia zawodnika kontrakty sponsorskie dają przede wszystkim:
- możliwość stabilizacji finansowej bez konieczności podejmowania dodatkowej pracy,
- możliwość skupienia się jedynie na treningu oraz rywalizacji sportowej,
- mobilizację do wytężonego treningu, umożliwiającego utrzymanie lub wzrost dotychczasowego poziomu sportowego,
- poczucie docenienia i satysfakcji z działania.
Jest
to przełomowy i innowacyjny projekt w naszym kraju, który
przyniesie wiele korzyści nie tylko reprezentantom Polski, ale
wszystkim Polakom. Nasimistrzowie.pl zjednoczą sportowców pełno i
niepełno sprawnych w ważnej sprawie. Dzięki portalowi: wzrośnie
moda na sport i aktywny tryb życia; zwiększy się wiedza o sporcie,
szczególnie wśród najmłodszych. Zaszczepimy u każdego pasję do sportu, rywalizacji i emocji
sportowych. Sprawimy, że kibice będą mogli być bliżej swoich
idoli, przeżywać z nimi każde zawody, cieszyć się z ich sukcesów
i osiągnięć.
Ważny jest również skład zarządu stowarzyszenia, który w większości składa się z Reprezentantów Polski:
Oliwia Jabłońska (pływanie)
Alicja Tchórz (pływanie)
Kacper Klich (pływanie)
Dominika Sztandera (pływanie)
Damian Szwarnowiecki (judo)
Oni rozumieją potrzeby rynku (sami są potencjalnymi klientami portalu). Wszyscy powyżsi zawodnicy trenują we wrocławskich klubach, dlatego są dostępni i otwarci na spotkania, aby określić strategię oraz główne cele firmy.
Istotną kwestią jest również fakt „sprzedawania” gotowych rozwiązań dla zawodników oraz firm. Gotowe umowy sponsoringowe, strategie marketingowe, czy sposoby promocji mają przyciągnąć do korzystania z portalu.
4) Do kogo kierowany jest produkt/usługa firmy - kto będzie klientem/nabywcą?
Ważny jest również skład zarządu stowarzyszenia, który w większości składa się z Reprezentantów Polski:
Oliwia Jabłońska (pływanie)
Alicja Tchórz (pływanie)
Kacper Klich (pływanie)
Dominika Sztandera (pływanie)
Damian Szwarnowiecki (judo)
Oni rozumieją potrzeby rynku (sami są potencjalnymi klientami portalu). Wszyscy powyżsi zawodnicy trenują we wrocławskich klubach, dlatego są dostępni i otwarci na spotkania, aby określić strategię oraz główne cele firmy.
Istotną kwestią jest również fakt „sprzedawania” gotowych rozwiązań dla zawodników oraz firm. Gotowe umowy sponsoringowe, strategie marketingowe, czy sposoby promocji mają przyciągnąć do korzystania z portalu.
4) Do kogo kierowany jest produkt/usługa firmy - kto będzie klientem/nabywcą?
Z platformy będą
korzystali wszyscy, którzy uprawiają bądź interesują się
sportem. Jak również Ci, którzy będą chcieli skutecznie
wypromować swoją markę.
KORZYŚCI
JAKIE DAJE PLATFORMA
DLA
ZAWODNIKA daje
możliwość zaistnienia w świadomości sponsora, możliwość
wybicia się z nazwiskiem poza krąg działaczy, trenerów i
sportowców. Pozyskanie wiedzy na temat promocji własnej osoby w
mediach. A pośrednio dzięki wsparciu przedsiębiorców:- Zabezpieczenie finansowe,
- Najnowsze metody szkoleniowe,
- Profesjonalny sprzęt sportowy,
- Wyjazdy na obozy treningowe,
- Opieka medyczna – fizjoterapeuta, masażysta, lekarz sportowy, dietetyk,
- Odciążenie psychiczne – zawodnik skupia się tylko na sporcie;
- Rozpoznawalność marki – zwiększenie grupy odbiorców,
- Przykładowe strategie marketingowe,
- Gotowe umowy sponsoringowe, darowizn,
- Pozytywne kojarzenie przedsiębiorstwa/firmy,
- Wpływ na kondycje polskiego sportu,
- Wzmocnienie więzi pracowników z przedsiębiorstwem,
- Zaangażowanie w zdrowy tryb życia, propagowanie sportu;
- Wzrost świadomości dotyczącej zdrowego stylu życia,
- Poczucie bliskości idoli sportowych,
- Większa radość, duma i świadomość osiągnięć naszych reprezentantów,
- Artykuły pisane przez mistrzów sportu,
- Utożsamianie się z polskim sportem.

Co sądzicie o tej platformie? Podoba wam się pomysł? Jeśli tak to projekt można wesprzeć na stronie: https://polakpotrafi.pl/projekt/nasimistrzowiepl :) Czekamy na wasze opinie w komentarzach.
Rodzinka Biega
Świetny projekt :) Angażujący 3 środowiska: zawodników, sponsorów, kibiców. Mam nadzieję, że projekt stanie się popularnym projektem w Polsce i będzie wspierał sportowców w ich dalszej karierze zawodowej bez ograniczeń w formie finansowych spraw.
OdpowiedzUsuń